Onderzoek Bhimavaram, India - Reisverslagen van Simon - WaarBenJij.nu Onderzoek Bhimavaram, India - Reisverslagen van Simon - WaarBenJij.nu

Onderzoek Bhimavaram, India

Als onderdeel van het afronden van mijn master Irrigatie en Water Management, doe ik onderzoek in Kolleru Lake en Upputeru River in India. Deze rivier en dit meer hebben te maken met overstromingen in de regentijd en zoutinstroom vanuit de Baai van Bengalen in de droge tijd. De dynamiek in water- en zoutbeweging probeer ik tijdens mijn tijd in India te modelleren. Dat doe ik vanuit het nabijgelegen plaatsje Bhimavaram, waar ik verblijf op de campus van een lokale universiteit (SRKR Engineering College).
De campus is de basis, maar de rijke en diverse cultuur en natuur zullen natuurlijk ook veelvuldig verkend gaan worden! Jij/u wordt uitgenodigd mee te gaan op deze reis via de verhalen op deze blog!

Recente Reisverslagen:

10 December 2016

Prakruthi devo bhava: nature is god

20 November 2016

Safari als veldbezoek & onderdeel van zorgpakket

09 November 2016

Conferentie, neventaken & lokkertjes

15 Oktober 2016

Ondergedompeld in de Indiase cultuur

29 September 2016

Aan de bak
Simon

Actief sinds 17 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12907

Voorgaande reizen:

02 September 2016 - 17 December 2016

Onderzoek Bhimavaram, India

30 Januari 2015 - 30 April 2015

Stage MaMaSe

Landen bezocht: